Płatności i dostawa
Jak złożyć zamówienie?
Jeżeli podjąłeś już decyzję o zakupie wyciskarki i chcesz złożyć zamówienie, możesz to zrobić: na naszej stronie, emailowo, lub w siedzibie naszej firmy.
- Przez naszą stronę www.eujuicers.pl – wejdź w podstronę z opisem wybranego przez Ciebie produktu; kliknij przycisk „Kupuję”; wyświetli się zawartość Twojego koszyka zakupowego (możesz dodać do niego kolejny przedmiot), jeżeli chcesz sfinalizować zakup kliknij "dalej"; wyświetli się formularz zamówienia, w którym wpisz dane do faktury i wysyłki, swój email (wyślemy na niego potwierdzenie złożenia zamówienia i powiadomienie o wysłaniu towaru), oraz numer telefonu (potrzebny do kontaktu kurierowi dostarczającego paczkę). Wybierz sposób płatności. Jeżeli masz jakieś uwagi lub specjalne wytyczne co do zamówienia, wpisz je w polu „Ewentualne uwagi”. Po wypełnieniu formularza kliknij "dalej". Powinna wyświetlić się strona z informacją, że zamówienie zostało złożone, a na Twoją skrzynkę email powinno przyjść potwierdzenie złożenia zamówienia.
Jeżeli wybrałeś formę płatności kartą płatniczą lub przelewem on-line, system przekieruje Cię na bezpieczną stronę płatności PayU, gdzie będziesz mógł dokonać zapłaty.
Jeżeli wybrałeś formę płatności „za pobraniem-gotówką do rąk kuriera” przygotuj kwotę, która widnienie w podsumowaniu zamówienia i czekaj na kuriera z przesyłką.
Jeżeli wybrałeś płatność przelewem – wykonaj przelew na kwotę odpowiadającą łącznej wartości zamówienia na konto naszej firmy, podane poniżej. Zamówienie zrealizujemy niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty.
- emailowo – wystarczy, że wyślesz do nas email pod adres pl@eujuicers.com, w którym podasz – jaki/e produkt/y zamawiasz, jaką wybierasz formę płatności oraz dane do faktury i adres wysyłki wraz z numerem telefonu (potrzebny do kontaktu kurierowi dostarczającego paczkę), i ewentualnymi uwagami/informacjami dodatkowymi. Następnie, powinieneś otrzymać od nas email, w którym poinformujemy Cię o przyjęciu Twojego zamówienia i terminie realizacji.
Jeżeli wybrałeś formę płatności „za pobraniem-gotówką do rąk kuriera” przygotuj kwotę widniejącą w podsumowaniu zamówienia i czekaj na kuriera z przesyłką.
W przypadku gdy wybrałeś płatność przelewem – zrób przelew na kwotę odpowiadającą łącznej wartości zamówienia na konto naszej firmy, które podajemy poniżej (numer konta otrzymasz także w emailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia). Zamówienie zrealizujemy niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty.
- osobiście w siedzibie naszej firmy – zakupu możesz również dokonać przychodząc osobiście do naszego biura handlowego w Łodzi, ul. Wersalska 47/75 klatka 6, piętro I (tutaj znajdziesz mapkę i wskazówki dojazdu).
Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00 – 15.00 (z uwagi na Państwa komfort prosimy o kontakt telefoniczny przez ewentualną wizytą).
Formy płatności
Udostępniamy następujące formy płatności za zamówiony towar: gotówką do rąk kuriera, przelewem bankowym, kartą płatniczą, poprzez kredyt, gotówką w naszym biurze.
- gotówką do rąk kuriera, tj. za pobraniem w momencie odbioru paczki.
- przedpłata na konto naszej firmy:
mBank nr konta: 64 1140 2004 0000 3902 5903 1353
Natulux Sławomir Słowiński ul.Wersalska 47/75, 91-203 Łódź.
Wypełniając polecenie przelewu, prosimy podać numer zamówienia lub dane osoby zamawiającej i nazwę zamawianego urządzenia.
Na płatność oczekujemy 14-dni od daty złożenia zamówienia, po tym czasie nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
- kartą płatniczą lub przelewem on-line za pośrednictwem serwisu PayU - prosta i popularna metoda płatności błyskawicznej on-line, z większości banków.
- poprzez kredyt oprocentowany za pośrednictwem Santander Consumer Banku – poniżej zamieszczamy kalkulator rat (pozwala obliczyć wysokość miesięcznych rat) oraz szczegółowe informacje o procedurze zakupu na raty:
- poprzez kredyt 0% za pośrednictwem Santander Consumer Banku - *wyłącznie na wybrane produkty
- gotówką w naszym biurze handlowym handlowym w Łodzi, ul.Wersalska 47/75
Do każdej transakcji standardowo wystawiamy fakturę VAT, na której widnieją zakupione pozycje.
Czas dostawy
Zamówione urządzenia wysyłamy na dowolny adres na terytorium Polski, w ciągu 1-2 dni roboczych od przesłania Klientowi potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
W przypadku zamówień złożonych w dniu roboczym przed godz. 15:00, z wybraną formą płatności „za pobraniem – gotówką do rąk kuriera”, lub dokonaną natychmiastową wpłatą poprzez system płatności PayU (kartą płatniczą lub przelewem on-line) - wysyłki dokonujemy tego samego dnia, a doręczenie do Klienta następuje kolejnego dnia roboczego. Zamówienia złożone po godz. 15:00 wysyłane są następnego dnia roboczego.
W przypadku zamówień z wybraną formą płatności ”przedpłata na konto” (poza systemem PayU), o wysyłce decyduje moment wpływu należności na nasze konto lub otrzymania od Klienta bankowego potwierdzenia wykonania przelewu. Jeżeli wpłatę lub potwierdzenie otrzymamy w dniu roboczym przed godz. 15:00, wówczas wysyłki towaru dokonamy tego samego dnia, a doręczenie do Klienta nastąpi kolejnego dnia roboczego. W innym przypadku wysyłki towaru dokonamy następnego dnia roboczego.
W przypadku zamówień z wybraną formą płatności poprzez ”kredyt eRaty” termin wysyłki uzależniony jest od otrzymania przez nas powiadomienia od firmy Santander o podpisaniu umowy kredytowej. Jeżeli otrzymamy je w dniu roboczym przed godz. 15:00, wówczas wysyłki towaru dokonamy tego samego dnia, a doręczenie do Klienta nastąpi kolejnego dnia roboczego. Jeżeli powiadomienie dotrze do nas po godz. 15:00, wówczas wysyłki towaru dokonamy następnego dnia roboczego.
Jeżeli zamówienie dotyczy urządzenia, którego w danej chwili brak w magazynie, termin dostawy może być dłuższy. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany emailowo lub telefonicznie o przewidywanej dacie dostawy i możliwości ewentualnej rezygnacji z zamówienia.
Warunki dostawy
Zamówione urządzenia dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich DPD, InPost oraz UPS, znanych z wysokiej jakości swoich usług. Przesyłki są ubezpieczone. W przypadku zamówionych produktów, których łączna wartość przekracza 500zł, koszty dostawy pokrywa Sprzedawca.
Sklep przyjmuje pełną odpowiedzialność za ewentualne braki jakościowe (np. uszkodzenia), i ilościowe dostarczanego towaru, a także stan i zawartość przesyłki. Zaleca się, aby, odbierając towar, Klient sprawdził, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń zewnętrznych, powstałych podczas transportu (rozerwań opakowania, wgnieceń, śladów przepakowania, itp.). W przypadku stwierdzenia takich niezgodności, prosimy o kontakt.
Kurier ma obowiązek podjąć 2 próby doręczenia przesyłki do Klienta, w ciągu dwóch kolejnych dni roboczych. Jeżeli kurier nie zastanie nikogo pod adresem dostawy przy pierwszej próbie, awizuje przesyłkę. Ponowna próba dostawy towaru nastąpi kolejnego dnia roboczego. Na awizie wskazuje miejsce, gdzie można odebrać przesyłkę w terminie do 4 dni od daty wystawienia awizo. Po 4 dniach następuje zwrot paczki do nadawcy. Aktualny status przesyłki można monitorować za pośrednictwem stron internetowych firm kurierskich.
Wysyłka do Paczkomatów InPost możliwa jest po podanie w uwagach do zamówienia nr automatu paczkowego lub jego dokładnego adresu z zaznaczeniem odpowiedniej opcji wysyłki.
Lista dostępnych automatów paczkowych wraz z mapką dostępna jest w serwisie InPost (kliknij, aby zobaczyć mapkę).
Klient ma również możliwość osobistego odbioru zakupionego urządzenia w siedzibie naszej firmy (tutaj znajdziesz mapkę i wskazówki dojazdu) po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru. Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00 – 15.00 (konsultacje telefoniczne do godz. 18).
14-dniowe prawo zwrotu
Zgodnie z prawem, jeżeli zakupione urządzemie nie spełnia Twoich oczekiwań, masz prawo odstąpić od umowy, bez podania przyczyn, w ciągu 14 dni od otrzymania urządzenia, otrzymując pełny zwrot zapłaconej kwoty, o ile wartość urządzenia nie została zmniejszona.
Do skorzystania z prawa odstąpienia od umowy możesz wykorzystać wzór pisma, który otrzymujesz w wersji papierowej wraz z zakupionym urządzeniem (kliknij, by zobaczyć i pobrać).
Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować i dostarczyć do siedziby firmy Natulux (tj. Natulux, ul. Wersalska 47/75, 91-203 Łódź). Koszt odesłania towaru w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Klient.
Zwrot zapłaconej ceny urządzenia zostanie dokonany niezwłocznie, nie później jednak, niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwracanego urządzenia lub otrzymania od Klienta dowodu jego wysłania.
Gwarancja "od drzwi do drzwi"
Zapewniamy pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Posiadamy na stanie wszystkie niezbędne części zamienne.
Wszystkie sprzedawane przez nas towary objęte są gwarancją, której okres podany jest na stronie opisującej dany produkt.
Gwarancja, przez pierwszy rok od zakupu, odbywa się w systemie "od drzwi do drzwi". Oznacza to, że nasza firma pokrywa koszty dostarczenia urządzenia od Klienta do serwisu oraz od serwisu do Klienta przez 1 rok od zakupu.
W przypadku tych uszkodzeń (objętych gwarancją), które wymagają odesłania całego urządzenia do serwisu, odbierane jest ono od Klienta przez kuriera na koszt naszej firmy. Następnie, po naprawie/wymianie, sprzęt odsyłany jest do Klienta ponownie na nasz koszt.
W przypadku uszkodzeń (objętych gwarancją), które nastąpiły w pierwszym roku po zakupie i nie wymagają odesłania całego urządzenia, a jedynie części roboczych - koszty przesłania części do serwisu są zwracane Klientowi po uznaniu reklamacji. Koszty odesłania części do Klienta, w przypadku uznania reklamacji, także ponosi nasza firma.
Szczegółowe warunki gwarancji podane są poniżej oraz zamieszczone w karcie gwarancyjnej, którą Klient otrzymuje wraz z zakupionym urządzeniem.
Gwarancja udzielana jest na podstawie w/w karty gwarancyjnej, wystawianej do każdego urządzenia.
Reklamacje należy zgłaszać telefonicznie pod nr. tel. 42 252 96 60, emailowo pl@eujuicers.com, lub przez formularz dostępny poniżej (Dział Serwisowy czynny od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-15:00). Odsyłając uszkodzone urządzenie bądź jego część, należy dołączyć kopię faktury, oryginał karty gwarancyjnej oraz opis uszkodzenia.
W ciągu 14 dni dokonamy naprawy urządzenia lub wymiany na nowe (w zależności od rodzaju usterki).
Warunki gwarancji
- Sprzedawca udziela gwarancji na wszystkie części urządzenia, na okres podany w karcie gwarancyjnej i specyfikacji produktu, począwszy od daty jego sprzedaży Klientowi. Silnik elektryczny wraz z jego częściami składowymi objęty jest okresem gwarancji o długości podanej w karcie gwarancyjnej i specyfikacji produktu. Gwarancja nie obejmuje uszczelek silikonowych, gumowych i podobnych oraz naczyń i pojemników znajdujących się w zestawie.
- Roszczenie o usuniecie wady urządzenia w okresie gwarancyjnym należy zgłosić do Sprzedawcy na piśmie na adres siedziby firmy Natulux.
- O ile nie zachodzą okoliczności wymienione w pkt. 6 i 7 Sprzedawca w ciągu 14 dni roboczych od daty zgłoszenia roszczenia dokona naprawy lub wymiany urządzenia na nowe, w zależności od rodzaju wady lub uszkodzenia.
- Aby skorzystać z uprawnień wynikających z gwarancji Klient powinien razem z urządzeniem dostarczyć do Sprzedawcy kopie dowodu zakupu – fakturę lub paragon fiskalny oraz oryginał Karty Gwarancyjnej.
- Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres od zgłoszenia reklamacji do wydania naprawionego urządzenia Klientowi.
-
Gwarancja nie są objęte uszkodzenie powstałe w wyniku:• upadku urządzenia lub uderzenia innym przedmiotem;• niewłaściwego użytkowania, niezgodnego z zasadami podanymi w instrukcji obsługi;• braku należytej dbałości o urządzenie, w tym systematycznego, dokładnego mycia i czyszczenia;• użycia niewłaściwych środków czyszczących (np. detergentów, wybielaczy, środków szorujących), nieodpowiednich dla części wykonanych z tworzyw sztucznych;• podłączenia urządzenia do sieci o napięciu niezgodnym z podanym na tabliczce znamionowej;• nagłych zdarzeń losowych (pożar, powódź, itp.);• używania urządzenia do celów komercyjnych o ile urządzenie przeznaczone jest wyłącznie do eksploatacji w warunkach indywidualnego gospodarstwa domowego;• używania urządzenia do celów niezgodnych z przeznaczeniem;• napraw i modyfikacji dokonanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby;
- Gwarancją nie są objęte zmiany barwy, zmatowienia, przebarwienia itp., a także rysy, otarcia lub mikropęknięcia na obudowie i częściach roboczych.
- Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zmniejsza uprawnień Klienta, wynikających z niezgodności produktu z umową.
- Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczpospolitej Polskiej. 10. W sprawach nieuregulowanych niniejszymi warunkami gwarancji mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i Ustawy z dnia 27 lipca 2002r o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
Opieka pogwarancyjna
- Sprzedawca zapewnia możliwość naprawy zakupionych u niego urządzeń także po upływie okresu gwarancyjnego.
- Usługa naprawy w okresie pogwarancyjnym jest odpłatna a koszt dostawy do i od serwisu Sprzedawcy pokrywa Kupujący.
- Sprzedawca posiada w sprzedaży zestaw głównych części zamiennych i podzespołów, które mogą posłużyć Kupującemu do samodzielnej naprawy / wymiany elementów, które uległy uszkodzeniu lub zużyciu w okresie pogwarancyjnym.
- Sprzedawca nie gwarantuje zakupu części, które nie są dostępne u producenta urządzenia.
Formularz zgłoszenia reklamacji
Szanowny Kliencie, jeżeli masz problem z wyciskarką i chciałbyś zgłosić reklamację, prosimy wypełnij poniższy formularz. Na jego podstawie nasz serwis skontaktuje się z Tobą, tak szybko jak to tylko możliwe.